Pre zadanie reklamácie prosím vytlačte a vyplňte tento formulár:
Reklamacny_protokol – Chovcentrum.sk.
REKLAMÁCIE
- Adresa na odoslanie reklamovaného tovaru: Ladislav Tóth, Kráľ 541, 98045 Štrkovec.
- DÔLEŽITÉ: K reklamácii je potrebné pripojiť vytlačený a vyplnený Reklamačný protokol – Chovcentrum.sk (uvedený na začiatku stránky).
- K reklamácii nezabudnite priložiť dobre čitateľnú kópiu dokladu o kúpe tovaru.
Kompletné znenie reklamačného poriadku si môžete stiahnuť vo formáte PDF tu.
Pri zasielaní tovaru na reklamáciu Vás poprosíme o zaslanie komplentného balenia reklamovaného tovaru vrátane príslušenstva. V prípade nedodania kompletného balenia reklamovaného tovaru by mohli nastať problémy pri uplatňovaní záručnej reklamácie u samotného výrobcu tovaru. Ďakujeme za pochopenie.
V prípade, ak máte akékoľvek nejasnosti ohľadom možnosti reklamácie alebo zasielania tovaru na reklamáciu, je najlepšie napísať email na info@chovcentrum.sk.
ZÁRUKA
- Záruka sa vzťahuje na výrobné vady.
- Záruka sa nevzťahuje na závady spôsobené opotrebením a nesprávnym užívaním.
- Na každý u nás predávaný tovar poskytujeme záruku minimálne 2 roky, pokiaľ nie je uvedená dlhšie trvajúca záruka.
Štandardná právna záruka sa vzťahuje na všetky chovcentrum.sk produkty. - Uvádzasa sa, že máte nárok na spoľahlivý produkt, ktorý spĺňa popis.
Výrobok je chybný ak je neúplný, poškodený alebo rozbitý, ak nefunguje správne, alebo nemôže byť použitý tak, ako je popísané predávajúcim. - Vy ako kupujúci máte povinnosť overiť výrobok, čo znamená, že očakávame, že budete kontaktovať predajcu v prípade otázky, či je výrobok vhodný pre zamýšľané použitie.
- Ak dostanete nespoľahlivý produkt, máte nárok na bezplatnú opravu alebo nový výrobok. Nemôžete si vždy vybrať medzi bezplatnou opravou alebo novým produktom, pretože predávajúci si vyhradzuje právo ponúkať opravu.
- Ak k problému došlo v primeranej lehote a za predpokladu, že výrobok bol používaný na určený účel, Chovcentrum.sk vyrieši problém za vás.
- Upozorňujeme, že škody spôsobené poveternostnými podmienkami nie sú kryté zárukou. Teda nejde o poškodenie alebo nefunkčnosť položky. Obráťte sa prosím na poisťovňu pre vyriešenie tohto druhu problému.
- Obráťte sa prosím na náš zákaznícky servis, ak sa na problém vzťahuje štandardná zákonná záruka, chovcentrum.sk vyrieši váš problém tým, že vám ponúkne najvhodnejšie riešenie, a to buď tým, že dodá náhradné diely, čiastočnú náhradu, alebo úplne nový produkt.
- Nezabudnite vrátiť aj pokladničný bloček alebo faktúru, inak vám tovar nemôžeme preplatiť ani vymeniť.
- Vracaný tovar ani reklamácie nám nezasielajte na dobierku. Náklady na zaslanie tovaru späť nepreplácame.
REKLAMAČNÝ POSTUP
Vo Chovcentrum.sk ponúkame lehotu na rozmyslenie a to 30 dní odo dňa doručenia. Počas tejto doby môžete výrobok skúsiť ako by ste to urobili v kamennom obchode. Doba 30 dní slúži na vyskúšanie, nie používanie! Akonáhle výrobok začnete používať, lehota sa končí.
Odporúčame vám aby ste skontrolovali obsah výrobku hneď po doručení. Ak je poškodený alebo neúplný, dajte nám vedieť kontaktovaním nášho zákazníckeho servisu. Ak nie ste spokojný s výrobkom, je možné ho vrátiť ak:
- Výrobok je kompletný
- Ak je v originálnom balení a v pôvodnom stave.
Postup reklamácie je nasledovný. Musíte kontaktovať náš zákaznícky servis do 30 dní, aby ste nás informovali, že chcete vrátiť časť, alebo celú vašu objednávku. Vrátime vám platbu, ktorú ste vykonali v plnej výške do 14 dní po tom, čo sme obdržali výrobok.
Ak si želáte vrátiť Vašu objednávku, môžete nám to jednoducho oznámiť priamo cez e-mail alebo kontaktovať nás kontakté centrum. Ak chcete vrátiť tovar, prosím, informujte nás o tom do 30 dní od jeho doručenia.
Majte na vedomí, že pokiaľ je to technicky možné, úhrada bude vyplatená na ten istý účet a rovnakým spôsobom, ako bola objednávka vykonaná.
Kompletné informácie o možnosti odstúpenia od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu nájdete v našich obchodných podmienkach sekcia 5. Odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Ak máte akékoľvek otázky, napíšte nám e-mail na info@chovcentrum.sk